rapporterar direkt från vita huset.

Jag gick runt o kollade lite eftersom jag är sjuk är jag hemma hos mamma o pappa i de vita huset. Sitter o kollar på bonde söker fru reprisen. Blev lite trött på de o gick ett varv i huset. När jag tänkte wow jag måste kolla in mangelrummet, som för övrigt är mitt gamla rum. Så jag snokade runt lite i mitt gamla rum där det finns ungefär 4 saker som tyder på att det inte alltid varit ett mangelrum. Ett min gamla säng, två mitt gamla skivställ, tre och fyra är kläder och skor. O det är de jag skulle komma fram till. skor..... jag har ett par cowboy stövlar uppe på garderoben, i en skolåda med texten "bruna cowboy stövlar" på så jag var tvungen att öppna o kolla på dessa bruna stövlar jag glömt att jag har.. och dom är ju sjukt snygga. Kan inte fatta att jag glömt att ajg har dom. o nu är det sommar så helt enkelt får dessa snygging stävlar vänta några månader till :S

Nu kom pappa hem o ska tycka synd om mig så nu får jag sluta:D pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0