05.03 JAG VILL SOVA!!!

Nu sitter jag på jobbet igen. Jag har kommit på att jag bara uppdaterar när jag är här, nästan.

Idag vill jag klaga på alla tv kanaler vi har på jobbet som är bla 1,2,3,4,5,6 med flera. Varför kan inte dom ta hänsyn till folk som jobbar natt också? Sända SKITPROGRAM på natten är de så spec schyst eller? Näh för då kanske man somnar och missar en "titta till tid" och så är det någon som tagit livet av sig, vem ska man då skylla på? Det skulle låta ganska lamt om man sa " DET ÄR KANAL 5:s FEL dom visade bara tråkiga program hela natten så jag somnade" YSE tror säkert inte jag får sparken då..

Kl är nu aldså 05.07 och de visar Seinfeld till 05.25 sen går Ellen på och visar de sista kanal 5 har o erbjuda innan de visar sin "hypnotiska skylt". Där står det till och med "denna skylt är hypnotisk, du kommer nu somna och vakna upp igen när nästa tv program sänds", då uppmanar dem mig till o somna är de bra eller?

TACKA GUD JAG VET RED BULL.. ger mig vingar. är det kanske kokain i red bull?
OM det skulle vara de skulle det vara så farligt? hur stor mängd snackar vi om?
De innehåller ju ändå taurin och koffein! Nä usch jag vill inte få i mig kokain BLÄÄÄSCH.. får nog sluta dricka den här skiten de är ju inte ens gott..

Hej o tack gott folk nu ska jag facebooka lite till hahaha de har jag ju inte gjort hela natten.. PUST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0