fylla och spya och arga ynglingar

Det är ungefär så min helg har sett ut.. Just nu sitter jag på jobbet där jag bara uppdaterar, som jag sagt förut. Det beror på att jag inte orkar uppdatera hemma utan jag gör det bara när jag har tråkigt, typ långa pass på jobbet.

Just nu har jag 4 st fulla gubbar och en anhållen. YES kommer Martin skrika när han kommer, eller inte:P

Igår när jag var nere på stan efter jobbet så var det full fart på lilla Trollhättan. Det är fallens dagar som är i fullgång, dock kankse slut nu men ändå. Ialla fall när jag var nere igår så satt vi vid kanalen och käkade langos jag, pappa, mamma, tessan och anders. När jag helt plötsligt ser en ung pojke gå och ställa sin ryggsäck 5 meter bort. Jag som är så nyfiken började fundera på varför han gjorde detta. Så jag kollar mig runt omkring och inser att polisen börjar närma sig. PERFEKT nu kan jag leka polis i förtid. Jag ropar till mig mina kollegor och pekar på väskan. En av poliserna går fram och tar upp väskan och frågar de gänget jag pekade på vems väcka det var. Ingen vill kännas vid väskan och den tas in som hittegods. Men efter de kan jag säga att jag fick en hel del sura miner på mig. Men jag så glad som man bara kan vara (skadeglädje är den bästa glädjen) vet inte vad jag ska göra för att sluta skratt. Ju mer arga blickar de ger mig desto mer skrattar jag och går till nästa grupp med polis eller vakt kollegor :D MOHAHAHAHA va elak jag är..

Men man nu är det kriminella hjärnor på 5 an sen har jag två filmer som ligger o väntar, måste iaf hinna se en för jag har lovat Martin o säga om den var bra eller inte..


HÄ RÅ`RE

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du kommer då bli en alldeles lysande polis ;)

2009-07-22 @ 10:31:39
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0