My 21 birthday i coming up

Yes.. Min 21 års dag är på ingång 6 days count down..

hoppas jag får en bättre kommentar i år än vad jag fick 2007
Jag och Linn satt på ett cafe i Brisbane.. MIN FÖDELSEDAG, jag fyllde nitton. Dagen hade nästan bara börjat och vi gick ner för att dricka cola..

En fyllegubbe kommer fram till mig och säger.... When it happends its gonna hit you with a bullet in your head first....THANX hun. i really appreciate that.

Men hur bra var det inte egentligen.. VÄRME, SOL, VIN, GLASSTÅRTA (thanx matt) och GRATTIS MESS från mina nära o kära.. Höll nästan på att glömma min pannkake frukost.. OOOO I LIKE.... har fortfarande visitkortet..  BRISBANE Blue Lotus dessert lounge, catering service  www.thebluelotus.com.au PHONE: 1300 889 404.. Wow Älskar deras pannkakor, o vet ni vaad dom gjorde? Jo dom sjöng för mig.. ;) YEY!

I år ska jag fira min födelsedag på jobbet.. tisdag (27/1) jobbar jag 23-07 så inleder födelsedagen på arresten, sen går jag till skolan 08,20-11,30 sen sover jag o sen träning 18,00 sen börjar jag jobba 23 igen.. BUHU.. men vi ska fira lite nu på lördag med dom som är hemma :S typ jag, linnea, emelie A och cattis kommer senare..;)  Sen får jag fira med de andra ngn annan gång.. shit happends.. inte jämt direkt så whatever..

Men nu ska jag o lilla vovsingen troja sova.. puss hej

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi kan fira helgen efter istället för snart kommer jag hem igen :)

2009-01-23 @ 17:57:32
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0