Den nya drogen - tradera o tändare

 Det är så sant som de är sagt Kristina. Tradera är lite av  en drog.. För man fastnar lätt.. o vill ha o ha o ha. De räckar nog för tillfället att jag beställt grejjer från HM för typ 1300.. Måste rensa ut min garderob så jag blir av med lite grejjer, kan ju fan inte stänga dörren:P haha o då har jag utökat med en byrå, men nu får jag pressa in de så jag får stängt den med..;) inte så bra kankse!! hehe

O sen berättade pappa idag att man ska vara försiktig med att sälja tändare till ungdommar för dom sniffar då! Jag såg ut som ett frågetecken????!  fattade inte va han menade, om dom vill sniffa behöver dom väl inte en tändare. Men han menade ju naturligtvis GASEN. UNGDOMAR SNIFFAR TÄND GASEN.. vidrigt ju. Men vissa gör allt för att få de där "ruset".. Jag hade nog hellre tagit mitt eget liv än att låta de gå så långt. Men nog om tråkigheter...

Idag ska jag, Linnea, Sandra och Jenny gå ut MÖLLAN CREW! blir nog butlers.. kankse får se några bilder ngn gång:D Och jag har klippt mig idag med så detta blir nog en kanon kväll.. Love puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0