Bläsch

Idag har jag jobbat 7-15 de har gått som en dans på rosor. Klockan fullständigt sprang iväg och vipps så var jag hemma.. Nu sitter jag hos päronen och väntar på Kristina för vi ska gå på bio idag.. o hon fyller år:D

Men det är inte alltid solstrålar. idag har jag nog fattat ett av de jobbigaste besluten på länge.. fy fan men de var tvunget tror jag om jag inte ska krimera innan jag blir 30! Så igentligen var det ganska skönt men ändå inte. Känns som man misst en vän i krig ungefär, magen blööööder men de blir nog förhoppningsvis till de bästa med tiden! FAN.. Ångrar mig nästan lite, men kan inte leva på andras villkor hela tiden shit vad har jag gjort.. Nä de kommer bli bra, de måste bli bra!

Och från de ena skitet till de andra lite mindre allvarliga.. Det är GLASHALT ute om ingen märkt de.. Jag höll på att gå ner i spagat med 3 pizzor i handen. ( Cattis jag äter Pizza istället för Glass mycket onyttigare) PS. alla pizzor var inte till mig, en MINI till mig o sen en till mamma o en till pappa....! Men som sagt tur att jag hängde med där för annars kunde de gått riktigt illa iom att jag är den mest oviga personen på denna jord;) haha! så kan de gå när inte haspen är på.. !!

Nu ska jag iaf  surfa lite till.. de kan vara kul ibland, när man tex håller på att vinna auktioner på tradera.. OPPS jag har way to much väskor och skor nu men de är ju så roligt..;) hahaDe är bättre än Pizza i healing processen!!Love kiss and puss

Kommentarer
Postat av: Kristina

tack för bion gumman! :)

Och jag tycker att det var grymt bra det du skrev! man måste säga ifrån och tänka på sig själv!

Och trösta dig med tradera haha.. men akta dig, det är lite av en drog :P

2009-01-07 @ 12:29:07
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0