Yey!

Det har hänt en del i mitt liv de senaste som pekar på att 2009 kommer bli bra!

Jag har som en hel del kankse redan vet, blivit kallad till slutintervjuerna till polishögskolan! Lite nervöst, men det är om en månad och de ska nog passera utan större problem får jag hoppas...

Sen har jag fått en ny rättskunskapslärare som INTE kallar mig 10 åring. Känns väldigt bra att man kan gå på RK utan att bli kränkt och lessen!

Jag och Maria tränr för fullt just nu och kommer vara så starka i sommar så de bara skriker om de! Jag ska klara dipps o om jag klarar chins är de väl bara underbart:D Börjar gå framåt iaf de känns ju!
Men jag var så förbannat sugen på att gå ut o springa idag NU så de finns inte.. Mne så kom jag på ja just de. Mina dojjor ligger på Polisstationen och det är förbannt halt ute. Annars hade jag nog begett mig ut i kylan och sprungit ett par kilometer.!!! Måste göra det imorn! Lagom efter skolan att gå till stationen och byta om o sen ut o springa lite för att sedan ta en varm och go dusch i minst 20 minuter.. kankse skulle sätta på bastun innan jag springer ut med:P haha vi får väl se!  Ska ju börja jobba kl 16 så kan ju inte lata mig allt för mycket!

Men nu ska jag slå mig ner i soffan med mitt saft glas, glo lite och sen sussa för ska ju upp ganska tidigt imorn och idag var det fruktansvärt jobbigt att gå upp.. jag har kämpat hela dagen..

Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

see you in school! ;)

2009-02-12 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0