Utblindnings hysteri?!

Jag tror att ja blir galen snart.. som ni kankse vet söker jag ju til PH (polishögskolan) men jag måste ju ha reserver.. så nu har jag suttit här i min soffa med tvn på som belysning och kollat igenom ALLA mina kataloger jag fått o då har jag från Luleå i norr till Lund i söder, stockholm i öst och Göteborg i väst.  Och jag har kommit fram till 6 st som jag ska söka och 4 st jag kankse ska söka

De 6 som jag ska söka men inte vet vilken ordning jag ska sätta dem i är
Kriminologi & rättssociologi                                LUND UNI
Kriminologi                                                             MITT UNI stat i SUNDSVALL
Pedagogik med inr. ungdom och missbruk    VÄXJÖ UNI  (måste dock ha arb livserfarenhet i minst ett år undrar om min är godkänd)
Hälsovägledning                                                   LULEÅ UNI
Upplevelseproduktion                                          LULEÅ UNI stat i PITEÅ
Sociologi                                                                 LULEÅ UNI (också;))


De 4 som står på kanske listan är
Hälsopromotion                                                    GÖTEBORG UNI
Human factors                                                       UNI VÄST  (home sweet home)
Idrottsvetenskapligt program                              MITT UNI stat i ÖSTERSUND
Tourism managment                                            LUND UNI


Där är alla mina val.. nu ska jag bara rangordna och tja jag har ju glömt bort en del Universitet men jag har ju en stund på mig o hämta hem typ Örebro, Lidköping osv.. ;)  Men skulle tro att Kriminologi utbildningarna kommer som tvåa efter POLIS!

VAD TYCKER NI??
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0