Seriöst

Ja nu har det gått snart 4 timmar sen jag började jobb nr två. två filmer är redan avverkade, bolt och bedtime stories nu är det nog med barn filmer nu ska jag kika på GI JANE. Jag har verkligen ingenting o göra INGET.. fan är de inge fylla eller brott i U-valla. Tydligen inte. Nu måste väl snyggerik vara stolt. Hemstaden har en kriminalitet som är lika med 0 noll noll noll. De är väl iuf bra men så fruktansvärt tråkigt för mig. de kan nog inte bli värre än så här och jag ska verkligen göra 4 nätter i rad här.. BLÄSCH! Men men jag får väl se till o åka förbi videomix imorn och hyra 15 filmer så jag klarar mig. Har ett lager kvar här med.. jag kommer se alla filmer som finns på dessa fyra dagar men NU GI JANE. sett den en gång innan men måste ju friska upp minnet.. Pyss o sov gott alla ni andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0