Påsk firande och fyllesånger..

Yes påsken blev garanterat den bästa på länge. Dag ett var det 80-tals party med Johanna, marie och Kristina..
Mycket roligt, enormt roligt.. VIRABLÅTIRA bål och 80-tals musik, kan det bli bättre??

Dag 2 var det fest HEMMA hos Alex. Hur roligt var inte de då.. Men vi glömde bort krogen. Kom på det vid 01.30 då Anna och Alex KUTADE ner till Lippan och kom tillbaka en timme senare med pommes, medan jag o Jossan var kvar o dansa dansmatt o sjöng singstar..
Jag kan fatta att vi glömde tiden med massa fylle sånger.. RÄTTA MIG om jag skriver fel Anna.. försöker tyda din fylestil:P

En gång var jag full
ramla omkull
vilken merit
mera sprit
vodka parad
bärs gör mig glad
fan vad jag är full
sjuer bayles och en flaska vin
man tror man är så jävla fin
maskaran den rinner
pudret försvinner
fan vad jag är full


Sen har vi nr två som Kristina för övrigt försökte lära mig på 80-tals partyt. Men jag fick Anna o skriva ner den.

LAMBO PÅ ANNA LAMBO PÅ ANNA (anna ska nu hiva hela sitt alkoholhaltiga glas medan vi sjunger resten)

sätt nu glaset till din mun
tjofaderittan LAMBO
och drick ur din fyllefyllehund
tjofaderittan LAMBO
se hur dropparna i glaset rinner ner i fylleaset
LAMBO HEJ LAMBO HEJ
tjofaderittan LAMBO

(NU ska ANNA, eller den som drickut sjunga)
Jag nu glaset druckigt har
RESTEN- tjofaderittan LAMBO
ANNA- ej en droppe finnes kvar
RESTEN- tjofaderittan LAMBO
ANNA- som bevis jag nu ska vända glaset på dess rätta ända (håller glaset överhuvudet, så om man inte drickit upp får man en alkoholdusch)
LAMBO HEJ LAMBO HEJ tjofderittan LAMBO


lycka till på festen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0