Jobb + tråkigt = blogg

Just i denna stunden sitter jag o bloggar på jobbet.. FÅR MAN BLOGGA PÅ DITT JOBB är det kankse många som tänker. O vet ni.. JA DET FÅR JAG.. lyckos va. Men o andra sidan va fan skulle jag gjort om jag inte haft datorn o kunnat blogga på? jo kankse lagt patians (med kortlek), slöat på soffn, eller kanske glott på tv? o på en skala, vad är roligast?

Jag fattar inte hur tråkigt man kan ha de. Kom till jobbet kl 18.30, upptäcker då att jag glömt mitt passerkort, KATASTROF. om det hade varit i Trollhättan hade jag bara kunnat RUSA hem o hämta mitt kort eller helt enkelt bara ringt o bett dom öppna sen var de problemet ur världen. Men nu är jag i Uddevalla, där man behöver kortet till ALLA dörrar du kan tänka dig. Så jag får ringa in till Selma, be henne komma ut o hämta mig på parkeringen, kila in till inrebefäl och tigga o be om ett lånekort, lite besvärligt tyckte han nog att det var. o Sen kunde jag börja mitt pass.

NU har jag suttit här i 7 timmar. BARA 5 timmar kvar.. jag dör, detta är nog den segaste natten jag gjort på länge. Plus att det är en lördag så MÅNGA är ute o partar istället för att sitta uppe vid facebook eller msn eller dyl..!

jaja återgå till jobbet.. Pyss o hej. O FAN TA DEN SOM RINGER MIG IMORN (idag) innan kl17.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0