hata vänta:P

jag hatar verkligen o vänta o de gör syrran med.. vi båa två väntar på ett livsavgörande besked. Jag om jag kommer in på Polishögskolan och hon om hon får ett jobb, med den lön hon vill..

Det knyter sig i magen varje gång jag går in o kollar min mail o de är inte en gång om dagen kan jag säga. Det knyter sig också när jag skla sova, när jag vaknar och när jag äter. Det är hemskt. Jag räknar ner nu.. det är den 15 maj som är satt som datum då alla ska få reda på om de kommer in eller ej, men jag tycker det kunde varit den 15 april för jag avlider snart, det är så himla frustrerande. Inte bara att vänta utan också att ens liv ligger hjälplöst i någon annans händer..
Men nu ska jag med Emelie Agustsson till IKEA så jag får tänka på något annat..

PEACE PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0