Bloggar vad är det för skit??!!

Jag bloggar själv jag vet.. men jag skriver bara tankar. sånt som jag bollar lite med mig själv..

Men här har vi praktexemplar på en super konstig tjeje(min åsikt) http://filippavillalltidhamer.blogg.se/ Hon skirver om någon jävla diet som i princip innebär SJÄLVSVÄLT!! Lilla gumman om du skulle ta o proppa i dig en big mac o co o sen SPRINGA en mil är exakt lika dant som din jäkla diet som består av 1 banan till frukost, tre små roccula blad till middag o de va så lite så jag kommer inte ens ihåg vad du skrivit.. Min dag har jag ätit :en banan. en baguette, en paj, druckit två ramlösa mango, en keso 250 g, en till macka, en dröm yoghurt, 4 dl juice och kommer förmodligen bli något på Mc donken på vägen hem från jobbet. observera att jag äter JÄVLIGT MYCKET men då har jag också cyklat till gymet, haft ett 1 timmes spinning pass, cyklat hem och varit vaken i snart 24 timmar.

Sen skriver dessa små flickor att dom inte kan vara utan smink o inte utan sina siliconbröst. Jag har inte hunnit noppra ögonbrynen på minst en vecka, än mindre hinner jag sminka mig men who cares?

Sen skriver dom att dom hatar folk som SKRIKER efter kändisskap. WELL vad gör inte du då lilla gumman? vart är världen på väg??

KALKON FÖR BLOGGTJEJER! (jag måste seriöst sluta blogga)
KALKON FÖR BIMBOSAR SOM PREDIKAR OM ATT DOM INTE ÄR DET!!!

Kiss my fucking but!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag vill inte att du slutar blogga, du är ju inte såndär! Come on och ge mig lite hemmafeeling då och då.. och sen till hösten vill jag ju läsa om dina bravader i växjö!

2009-05-21 @ 21:53:45
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0