Workaholic!

Vet ni vad min ena chef sa till mig igår? - Har du inget liv eller? Du jobbar ju jämt!..... Visserligen menade han inte tyket mer, varför vill du jobba jämt? Jo nu ska jag tala om de för alla som undrar. Jag har ändå ingen pojkvän som jag behöver lägga tid på, o eftersom jag är ensam betyder det att det är jag BARA jag som ska se till så jag har pengat till räkningarna! Sen är det så att Emelie M pluggar i Karlstad, Kristina i Kalmar, Emelie N är i Australien, Emeli K är ngn stans i världen, Jessica jobbar oftast till 4 eller 7 o sen har hon pojkvän o vara med, Helen jobbar 7-4 o har 2 hästar och pojkvän, Linnea har pojkvän och spelar;). Så va fan ska jag göra om jag inte jobbar??? sitta o glo på tvn o bli fet? Kolla in i väggen eller kankse klättra på den? Nä då kan jag lika gärna vara på jobbet, där jag trivs/ har roligt och får massa pengar för de...kan det bli bättre?

Tills jag hittar någon, kommer in på högskolan eller tröttnar så trivs jag med att jobba 24/7 visst de kan bli tufft ibland, men jag klarade det i sommras, o nu är det ganska lugnt. Men jag känner att jag lika görna kan jobba!

Om jag vill prata med mina vänner hinner jag oftast de när jag jobbar på grund av mitt arbete kräver inte 110% koncentration jämt...

Jag klarar av att höra av mig mer än de flesta ändå!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är världsbäst på att höra av dig ändå :) love you!

2008-12-28 @ 22:01:37
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: libby

TACK kristina det värmer i den kalla kyliga vintern!

2008-12-28 @ 23:19:05
URL: http://libby2k.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0