Mitt härliga jobb

Sitter på jobbet nu. Har percis blivit hotad men vem bryr sig. Sånt som ingår när jag har de jobb jag har! Lite läskigt dock när personen är typ 3 meter:P haha men men så är de. Här är det jag som bestämmer även om jag bara är 168:P haha  Det är konstigt hur mkt skit man kan ta på jobbet. Om någon skulle säga de alla här gör till mig utomhus utan dörren imellan så tror jag att jag hade blivit förbannad o de hade troligtvis smällt. Egentligen ska man inte behöva ta de men så finns de människor som är så här "elaka" o då får dom väl vara de. Det är inte mitt fel att dom sitter där och det är inte jag som gjort fel!! Nog om de

Va i skolan idag o fick glögg o pepparkakor!! Gott gott, jag hade förväntat mig en vanlig lektion men inte de inte. bara lite snack o så.. sen kunde jag inte öppna min inlämningsuppgift så jag måste maila den till min lärare... Har suttit här och skrivit om hela skiten nu..;) men vad gör man inte.. ( de låter nog värre än vad det är, jag hade en kladd, skulle bara renskriva) hehe

Och sen tränade jag med Bengt idag, han kallar sig min PT (Personliga Tränare) för att jag klarade fysen..;) Men egentligen var det nog pappa som var min PT och gjorde så att jag klarade mig..  Men varsågod Bengt all cedit to u!?:P

Nu har jag påbörjat DÖD timmen. Alla som ngn gång jobbat natt vet vad jag pratar om, man vill inte att tiden mellan 4-5 ska existera den går så himla segt  plus att det aldrig är ngn som är uppe vid den tiden.. sen börjar det dö på tvn med! Hur illa kan det vara igentligen:P Tur att man lånat en dator så man kan surfa lite:P

Men nej nu ska jag gå med lite papper till chefen fick in en till nyss. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0