GBG utgång..

Nästa helg (lördag 13/12) LUCIA... då ska jag o emelie müller o helen gå ut i GBG  och jag känner mina vänner och dom har en tendens att banga, det är bara jag som ALDRIG bangar! Men iaf så kom vi på att vi måste ha ett skriftligt kontrakt på detta så vi SMSa kontrakten till varandra.

Emelies lyder: Om jag bangar ska jag personligen betala era tågbiljetter och ni får dra mig efter tåget på en snowboard.! - Kreativt Emelie mycket bra tänkt. Det skulle vara Fredriks gamla snowboard och inte min :P

Helens lyder: Om jag bangar får ni personligen dra mig i håret efter tåget. - Mitt påhitt men mycket bra, Helens inställning till de hela är att det finns alltid peruker om man blir av med håret :D

Mitt kontrakt lyder: Om jag bangar får ni personligen stoppa ner mitt huvud i en toalett full med bajs och spola. - Det kan jag utan tvekan lova eftersom jag aldrig bangar som jag nämnde tidigare....

LillJennie hoppas av hela sitt hjärta att ingen bangar nu för våran egen skull. Jag vet inte hur länge emelies bräda skulle hålla innan hon får åka på fötterna o de tar nog itne många minuter innan hon slipas ner då AJAJAJAJ. Helens hår rycks nog av i starten om inte så släpas hon tills hud och inälvor dekorerar spåret. Men jag har livet i behåll förutom att jag får ta en soplande närsyn på en bajskorv.. De kan väl inte vara så farligt?! NGN som provat??

Kommentarer
Postat av: EMELIE MÜLLER

JAG KOMMER INTE ATT BANGA! I LOVE EUROPE AND I LOVE GBG!!!!!

HAHA,IMORGON KOMMER JAG HEM OCH DÅ SKA VI FIRA ATT DU ÄR SÅ GRYM OCH KLARADE DITT TEST.... JAG ÄR SÅÅÅ STOLT!

LOVE

2008-12-10 @ 22:44:48
Postat av: Kristina

Blev det någon utgång igår eller har nån fått göra nåt av ovanstående? :P

2008-12-14 @ 12:18:20
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0