BLÄÄÄÄSCH

idag har jag arbetat 07-19 (skräll). Ingen rolig dag kan jag ju säga. Fy fan. Hatar missbrukare!! verkligen HATA.. Okej att man har knarkat men då får du fan skylla dig själv, om du är så dum så du skuter in en ful äcklig spruta i armen, handleden or whatever. Så får du fan skylla dig själv, då äre inte mer än rätt att du låses in. Skiter i om det gär ont att tända av de är ju bara du själv som satt dig i den sitsen.. Men JÄVLA IDIOT JÄVEL som spottade på mig, Tura att jag inte sa till M.I vad personen gjorde.. Men igentligen skulle jag själv ha varit elakare!! O sen kommer du med - jag har väl inte gjort dig ngt? - JO DU SOPTTADE PÅ MIG DIN JÄVEL!  Idag hatar jag mitt jobb.. Ett tag fick jag hålla tillbaka rejält, sen har vi den som är i en sån livlig psykos som tror att golvet är tobak o att personen i fråga är hemma o städar..!!

Blir tokig.. orkar inte med sånt mer nu! spärra in dom JÄVLARNA de är där dom hör hemma..
O du gör de fan inte lättare!!!  Du är precis som alla andra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0